Na úvodní stránku
Položek:
,- Kč vč. DPH
A1
A2
A3
A4
A5
Reference    |     Zaregistrovat sedivider Zboží v akci     

Jak reklamovat zboží

Jak postupovat při přebírání zásilky ??

Naše zboží zasíláme:

  • PPL
  • DPD
  • SW logistics
  • Top trans
  • Pošta
  • jiný způsob (př. dopravou prodávajícího)

Při přejímce zboží je zapotřebí řádně zkontrolovat balení výrobku a neporušení obalu.

Jakékoliv porušení celistvosti obalu je kupující povinen zapsat do přepravního, expedičního  listu (v případě přepravní služby / podnikového řidiče ).

V případě, že je zboží přepravováno Českou poštou je nutné zkontrolovat neporušenost obalu přímo u přepážky ČP, eventuálně v přítomnosti řidiče ČP. Pokud je obal poškozený, postupujte dle reklamačních podmínek ČP.

V případě, že naleznete jakoukoliv jinou závadu , která se skrývá pod viditelně neporušeným obalem, postupujte dle reklamačního řádu. To znamená ve zkratce :

  • Pořízení fotodokumentace
  • Krátký popis vyskytlé závady / poškození
  • Informace o objednávce, číslo faktury ( číslo objednávky ), fakturační údaje

Po splnění výše uvedených náležitostí  odeslat  zprávu o reklamaci na emailovou adresu uvedenou na webu, případně kontaktovat obchodní oddělení telefonicky.

Nesplnění techto podmínek může mít za následek neuznání Vaší reklamace!!

 
 
 
 
 

Naše adresa:

Gastro nabytek24.cz
U Vlečky 1541
Strážnice 1541
696 62 Strážnice

Tlf:  + 420 518 334 649
Fax:+420 518 334 525
info@gastronabytek24.cz
www.gastronabytek24.cz

Hodnocení zákazníků:

There are currently 9 users online. The most ever online is 206